Notifications
Clear all

Spellcheck Is Mandatory Before Posting!!!


mulestick
(@mulestick)
New Member
Joined: 2 weeks ago
Posts: 2
Topic starter  

o.k...does this look familiar??..."Im taken allot of juice and still cant get hugh...fuken peaple....dose'nt...neutrition...normall...havn't...." I have trouble accepting advice...errr???....advise...no,no advice.. yeah that's it,...from anyone who thinks there/they're/their,loss/loose/lose,your/you're,wear/were/where or here/hear are interchangeable....so before you pick up those bells ...pick up a book or sumfin, to reed, cuz reeding iz fundamental!!..and so you'll not perpetuate that dumb jock/musclehed stereotype...tanks fer lettin' me vent..i feel soooo much bettur now.


Quote
T-Bar
(@t-bar)
Eminent Member
Joined: 4 months ago
Posts: 41
 

Fuck ewe.


ReplyQuote
BigJim77
(@bigjim77)
Eminent Member
Joined: 4 months ago
Posts: 37
 

LMAO........now tat wuz phunnie


ReplyQuote
mulestick
(@mulestick)
New Member
Joined: 2 weeks ago
Posts: 2
Topic starter  

no,no,no...you see..you're not even trying....it's fuck YOU!!!....fuck ewe is for your animal husbandry board....honest mistake/misteak/mistaik...


ReplyQuote
pc
 pc
(@pc)
Eminent Member
Joined: 4 months ago
Posts: 36
 

I Fall In That Cat-Or-Gor-EE


ReplyQuote
Snaggletooth
(@snaggletooth)
New Member
Joined: 4 months ago
Posts: 4
 

yea,eye sea wuht your talken aboot?2


ReplyQuote
Beastness
(@beastness)
Eminent Member
Joined: 4 months ago
Posts: 46
 

wear is dat fukin spel checher newayz? eye seme two hav loost myne....LMFAO


ReplyQuote
NO CARRIER
(@no-carrier)
Eminent Member
Joined: 4 months ago
Posts: 41
 

huked on fonics workd for me!


ReplyQuote
Hova
 Hova
(@hova)
Active Member
Joined: 2 weeks ago
Posts: 5
 

wat's dat ??

I tipe how eye type

Wen I talk two peepel at work and hoem they never corect me, end wen i say tings out lowd to myself it sounds write.

What R U talking about Willis ???


ReplyQuote
buffdiggity
(@buffdiggity)
Active Member
Joined: 4 months ago
Posts: 18
 

no, see TBAR really meant Fuck ewe


ReplyQuote
LBM
 LBM
(@lbm)
Active Member
Joined: 4 months ago
Posts: 19
 

Dat's funnie shizs!!!
LBM


ReplyQuote
Share: